Hvem er jeg?



Her er nogle oplysninger om mit arbejde, uddannelse og baggrund for mit arbejde som underviser.



1. Hvilken uddannelse underviser du i?
Jeg underviser på EUD og EUX erhvervsuddannelse på handelsskolen i Lyngby.

2. Hvilken baggrund har du?
Erhvervs-økonom (HA) fra Handelsskolen i København. Derudover har jeg en del erhvervserfaring indenfor salg og marketing.

3. Vigtigste opgave som erhvervs-skolelærer?
At hjælpe unge og forberede dem til arbejdsmarkedet og blive gode samfundsborgere på deres egen måde.

4. Styrkesider?
Jeg har humor og kreativ og har forståelse for, at eleverne befinder sig i en situation, hvor de konstant bliver bombarderet af teoretiske teorier. Mit
menneskesyn er at alle er OK.

5. Hvad vil jeg blive bedre til?
At motivere og skabe mere ro i undervisningen. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Thinkling